Son Dakika: ÇOMÜ’den Hayati Adım: 7’den 77’ye Afet Bilinci Başladı *** Mevlevihane’de Kitap Buluşması *** CHP’li Güneşhan “Milyar Dolarlık Yatırım Nerede?” *** Türkiye Yaşlanan ve Küçülen Bir Topluma Dönüşüyor *** Ormanlarımızda Yangın Riski En Yüksek Seviyede *** WhatsApp İletişim: 05437951277

Başkan Soyuak İşçilerin Bayramını Kutladı

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü olan İşçi Bayramı dolayısıyla Gelibolu Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak belediye bünyesinde çalışmakta olan işçi personellerini ziyaret ederek bayramlarını kutladı. Gelibolu Belediye Başkanı Ali..

Başkan Soyuak İşçilerin Bayramını Kutladı
Yayınlanma: 630 Okuma

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü olan İşçi Bayramı dolayısıyla Gelibolu Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak belediye bünyesinde çalışmakta olan işçi personellerini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

Gelibolu Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak, İyi Partili Meclis Üyesi Serdar Sağkan ve Ak Partili Meclis Üyeleri Aytaç Boyacı ve İbrahim Erdoğan ile birlikte Belediye Personelinin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutladı.

Gelibolu Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak yaptığı açıklamada; “Emeğin, emekçinin ve dayanışmanın bayramı olan 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyorum” dedi.

Haber: Osman Okan

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.